Scheveningen Light Walk verwelkomt nieuwe sponsor

images

De Scheveningen Light Walk, de toonaangevende wandeling door het magisch verlichte Scheveningen, verwelkomt nākd. als nieuwe sponsor voor de editie in 2023. Beide organisaties verheugen zich op deze samenwerking waarbij de deelnemer onderweg kan genieten van de repen.

nākd. staat bekend om de lekkere en natuurlijke tussendoortjes. Ze doen er dan ook alles aan om zo wat meer plezier in de wereld te brengen. De repen van nākd. bieden dezelfde voordelen en heerlijke smaak als fruit en noten, maar dan op een handige manier. Geen toegevoegde suikers, gewoon 100% natuurlijke ingrediënten samengeperst in een bar.

De Scheveningen Light Walk zet zich daarbij al jaren in voor deelnemers om een onvergetelijke ervaring te creëren tijdens de wandeling door Scheveningen. Het doel om deelnemers in beweging te brengen en daarbij een stap te zetten naar een ‘’happier and healthier you’’, wordt middels de samenwerking met nākd. extra versterkt. De gezonde snacks van nākd. onderweg zullen direct een bijdrage leveren aan het verwezenlijken van het doel.

Naast de typische winterse versnaperingen zullen de deelnemers de repen van nākd. overhandigt krijgen. “Wij verheugen ons op deze samenwerking waarbij wij in de gelegenheid zijn om onze deelnemers in de watten te leggen met een gezonde snack,” aldus Sophie Appeldoorn namens de organisatie van de Scheveningen Light Walk.

"Naast het maken van lekkere en gezonde tussendoortjes brengen we graag wat meer plezier in de wereld. Een perfecte match met de Scheveningen Light Walk. Geniet tijdens de wandeling van een smaakexplosie met onze 100% natuurlijke fruit en noten bar. We wensen alle deelnemers heel veel plezier tijdens het event." - nākd.